Monday, January 18, 2010

Aku Tak Faham

Aku tidak mengerti dengan keadaan di sekolah sekarang ini. Pembahagian tugas tidak menyeluruh. Dengan kata yang lain "TIDAK ADIL". Guru yang tidak menolak tugasan akan diberi tugasan yang bertimbun. Manakala guru yang asyik menolak tiada langsung jawatan penting yang dipegang. Itulah dunia namanya. Mereka yang baik selalunya akan dibuli dan yang buat-buat sibuk akan bermaharajalela. Sepatutnya pembahagian tugas sama rata. Bak kata pepatah" BERAT SAMA DIPIKUL,RINGAN SAMA DIJINJING". Malangnya tidak sebegitu. Saya sangat kasihan dan simpati kepada rakan-rakan yang mengalami masalah tersebut. Saya faham apa yang dirasai oleh mereka kerana saya juga sedang melaluinya. Nasihat saya, sama-samalah kita berdoa kepada Allah agar diteguhkan iman dan kesabaran dalam diri kita.Amin.........

0 comments:

Post a Comment

ADILEYNA.BLOGSPOT © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute